Om det är ett kaos inne i mig kan man göra saker.

publicerat i Allmänt;
Detta med att inreda tv-rummet. Jag skulle som börja där i mars, fick hem soffan en onsdag och på fredagen blev det operation. Inte alls speciellt planerat eftersom jag fick en tid direkt under ett besök. Så tv-rummet har legat helt utan inredningsplaner. Det ser tomt ut och inte speciellt mysigt. Idag satte jag dock upp (eller pappa gjorde det) en lampa som jag fått av Elin (brorsans sambo/Ossians mamma). Det kändes helt plötsligt bättre..





Älskar min soffa.. den är så otroligt skön. Kom lägligt också.. låg i den dygnet runt i en vecka efter operationen. Jag hade det inte bra då, men soffan gjorde mig gladare :)

Sen fick jag en lampa av pappa idag. Den har hängt hemma i huset under hela min uppväxt, det är pappas föräldrars från första början. Jag frågade om jag inte kunde få den, eller låna, vilket han inte satte sig emot.







Vet inte vad det är, men den får mig att känna ett lugn.. den är så hemma och så trygg. Den har karaktär.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Gillar kökslampan! Vi har en nästan likadan! :)

Kommentera inlägget här :