När känslorna sparkar runt inom mig

publicerat i Allmänt;
Idag är det Lasses fantastiska låt En stannfågel ger sig av. Den är gudomligt vacker och jag blir så varm inombords. Kanske ger Lasse ut de låtar han spelade hösten 2011 inom kort, eller så får man vänta en tid. Hans Hosianna slår i ärlighetens namn allt han tidigare gjort.
 
Winnerbäck på scenen i Göteborg sommaren 2012
 
Idag har jag inte lämnat lägenhetens väggar. Jag har bara suttit här, sov till lunch, låg i badet en timme. Sedan kom pappa med en god måltid. Tiden gick och nu är mörkret här och det känns som om klockan är nio om kvällen när den bara är sex.
 
Jag har städat hemma, diskat och lagt iordning mina mediciner. Tanken var att idag testa på att träna. Men jag orkar verkligen. Jag orkar inte och jag vågar inte heller. Jag gör ett nytt försök imorgon, ja imorgon försöker vi på nytt.
 
Idag är det en riktigt mysig kväll med Winnerbäck och varma koppen.

Kommentera inlägget här :