Första dagen.

publicerat i Allmänt;
Igår fick jag så sjuka känningar i mina händer. Händerna domnade bort och sen kändes det som om de trycks ner i krossat glas. Det gör så ont. Frågade min läkare som sa att det var en biverkning. Inatt vaknade jag vid 5-tiden av den där smärtan. Jag visste någonstans att det skulle komma för dagen hade inte varit helt okej på smärtskalan. När jag reste mig upp var fötterna i samma status som händerna. Under dagen har en kraftig smärta infunnit sig i benen, har svårt att sätta mig ner och resa mig. Vid rörelser värker det.

Åh! jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka. En dag med fulldos med alvedon och diklofenak. Är glad att den kombon ändå funkar rätt bra i nuläget, så jag slipper citodonet med alla de biverkningar som följer med det.

Imorgon blir det att ringa sjukhuset och försöka få tala med en läkare, helst min egen. Måste ha behandling mot vallningarna och tala om detta med "kissandet". Det är smärtsamt att gå på toaletten. Sjukt jävla smärtsamt.

Annars..

Första dagen som icke sjukskriven. Går tillbaka nu på 100% och ber till gudarna att det funkar.

Om jag är glad? vet inte.



Längtar tills jag kan ut och springa igen..

Kommentera inlägget här :