Skratta ni..

publicerat i Allmänt;
.. men detta är faktiskt en av mina absoluta favoritlåtar i alla kategorier. Måhända att det är lite nördigt men det är en skön låt som jag tycker om att sjunga till :)



Idag är det torsdag. Härligt värre, snart helg. Ska förvisso jobba hela helgen men det ska bli riktigt roligt. Det är ju påskfirande och jag ska på cirkus. Går av passet klockan 9 på påskaftons morgon så lördagen kommer att spenderas med föräldrar. Vi ska äta påskmat och ta det lugnt hemma hos mig. Sen börjar jag jobba på söndag igen.

Imorses missade jag ett samtal från dolt nummer. Ringde upp till jobbet, som ringer från dolt, det visade sig att det var som jag trodde. Läkaren hade ringt dit. Men kollegan i telefonen sa att hon bröt sekretess genom att säga att jag kom mer smärtlindrad till jobbet igår, läkaren i sin tur bröt då också sekretssen och sa att jag skulle få hjälp med medicinering. Snurrigt! men på tisdag ska läkaren ringa upp igen. Då ska jag vakta telefonen, noga.

På tisdag flyger jag dessutom till Umeå.

Kommentera inlägget här :