"Jag är inte rädd för mörkret"

publicerat i Allmänt;
Som jag längtat, har jobbat och inte kunnat sätta mig framför datorn för att lyssna. Men nu finns det lite mer möjlighet till detta. Kent har släppt sitt nya album och jag sitter här och smålyssnar mellan tvättningarna. Än så länge så låter det bra, eller så handlar det om att jag länge inbillat mig att det ska vara bra och att det således blir det - tillfälligt.

Magen mår bra idag, vilket jag är glad och tacksam över. Vaknade natten till igår av att det började krampa och att jag svettades som en gris. Men det har aldrig blivit mer än så. Mer än att magen idag är i obalans.

De senaste dagarna har jag varit så sanslöst sugen på att skaffa mig en katt till. Jag vill så gärna ha en liten kattunge att mysa med och ta hand om. Men jag är så väl medveten om att de två jag har kräver all min energi när jag är hemma. Gizmo kräver att ligga tätt intill och Texas är inte lugn en sekund. Dessutom är Texas mycket svartsjuk..

Men vem kan motså detta..



Texas som liten plutt..



Lilla Lillan-Mini, som "komiskt" nog aldrig blev mer än just mini.
När hon dog, ett år gammal, vägde hon inte ens två kilo. Mini.

Kommentera inlägget här :