En vacker och underbar vän.

publicerat i Allmänt;

När man läser saker som detta blir man tårögd och så oerhört lyckligt varm inombords.  All kärlek och lycka till fina och tappra Jessie. Snart ses vi igen, längtar.

Från Jessies blogg


"" Jag har en vän som är så otroligt stark.
Jag skulle vilja säga att hon är precis som jag, men då skulle jag ljuga.
Hon är nämligen inte alls som jag!
Hon är stark. Hon är super modig. Hon är en stjärna.
Ibland funderar jag på hur en person som hon kan fundera så mycket om
vad vi andra ska tycka om henne.
Varför hon bryr sig om hur vi ser på henne och hennes liv.
Men så slår det mej. Det är för att hon är en sådan fin människa.
Hon bryr sig om andra människor!
Jag vet att hon påstår att hon döljer sina känslor och inte alls visar vem hon är.
Men det stämmer inte. Hon visar alla möjliga känslor. Hela tiden.
Hon är glad, ledsen, förtvivlad, arg, irriterad och lycklig.
Ibland är hon också lycklig, på riktigt!
Min vän är en sådan person som alla borde ha runt sig.
En riktig vän att vara stolt över!

Jag hoppas du förstår att du alltid kan ringa.
Eller skicka ett sms.
Eller ett mail.
Lämna en kommentar.
Skriva på min logg.
Skicka en brevduva.
Eller komma på besök!


ÄLSKAR DIG GUMMAN!  ""




Tack, älskar dig!

Kommentera inlägget här :