Snart.

publicerat i Allmänt;

Tänk så länge de där biljetterna legat i lådan och väntat. Jag köpte dem när jag bodde i Borås och inte hade några planer på att flytta, så det är ju ett tag om man säger så. Men på fredag, då smäller det tusen gånger om. Jag ska se till att få det helt underbart och fullständigt skita i allting. Jag ska bara ha roligt och njuta i fulla drag.

På fredag ska jag få se underbare Lars Winnerbäck igen. Jag känner redan nu hur det kommer att bli då man ser honom på scenen igen. Jag kommer att tappa tid och rum, kommer att bara se honom och höra musiken. Jag kommer att tänka tusentals tankar och känna allt det där som jag känt till hans musik under åren. Det är mycket känslor och tankar eftersom jag lyssnat på honom sedan 90-talet.


Lasse, trädgår'n i Göteborg sommaren 2010.

Kommentera inlägget här :