Att en enda människa..

publicerat i Allmänt;

.. kan få en att må så bra utan att ens veta om det. Jag blir lika frälst varje gång och så har det varit under många år nu. Men det stannar alltid där, känslan består under ett par minuter sen är det som vanligt igen.

Måste försöka nå denna människan i dagarna.

Annars har det varit en knäpp dag. Det slog mig vid 18-tiden att jag inte ens ätit frukost. Jag jobbade, med en växande trötthet inom mig. Slutade, kom hem, åt en liten pizzabit. La mig i sängen. Borde verkligen, verkligen sova nu. Men trots att ögonlocken är tunga och längtan efter sömn är enorm kan jag inte komma till ro. Lyssnar på musik och alla vet ju hur jag blir då.. tid och rum försvinner och jag kan sitta och lyssna i timmar trots att det finns annat att göra. 

Två resor är planerade i alla fall. En resa till en stad. Den andra resan är till Umeå. Allt BÖR ske nu i september. Jag har ansökt om semester och förhoppningsvis får jag det beviljat. 

Nu släcker vi ner, bara lyssna klart på en underbar låt först. Här har ni den... 

Kommentera inlägget här :