Texas har fångat en fågel.. eller.. en fjäder.

publicerat i Allmänt;
Ibland skäms jag över det liv man lever. Stått och vikt kläderna i garderoben och byrån, och det slog mig tusen gånger om att jag har mycket kläder som bara ligger och samlar på sig "den där lukten". Ni vet, lukten av kläder som inte använts på flera månader. En tröja fann jag som jag VET att jag köpte i Umeå år 2009. Den är fortfarande fin, väldigt basic och går mycket väl att använda nu. Men eftersom den är "gammal" så har den hamnats längst ner i en låda.

För det är så. Man köper nytt, får nya favoriter och glömmer bort det man redan har. Sen har man ändå mage att klaga över att man inte har något att ha på sig..

Jaja.

Idag har jag haft en helskön ledig dag. Vaknade tidigt och fick tid på vårdcentralen. Efter ett läkarbesök la jag mig på soffan och slocknade.. sov i fyra (!!) timmar. Skyller helt och hållet på att jag jobbat sex dagar förra veckan och att det varit en fruktansvärt tung vecka. Men det är faktum. Sen att jag har ont i mina revben, eller ja.. längst ner på vänster sida. Läkaren fann utslag, som förvisso bleknat nu, men ska ha koll på utslagen så det inte är bältros. Ont har jag iaf, smärtstillande hjälper en hel del.

Nä.. nu ska jag fortsätta med garderoben och sen göra mig iordning. Drar iväg, igen, till.. ja, timmen härifrån.

:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av joanna- att leva med Aspergers syndrom!:

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2:a kommentar, skriven , av victoria:

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ett valfritt Iphoneskal värt 500 kronor! Det hade varit jätteroligt om du ville vara med :)



Vinstchansen är stor, då jag inte har nån jätteblogg!



http://vickelido.blogg.se/2011/august/vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html



ha det gott!

Kommentera inlägget här :