Stockholm.

publicerat i Allmänt;

Ja, i helgen var jag ju i Stockholm. Camilla mötte upp mig efter att hon själv precis anlänt från Arlanda. Vi tog oss till hotellet och sedan drog vi iväg för att dricka lite vin och snacka skit. Jag vet inte vad det var i de där vinglasen men nog blev vi lite väl underliga. Jag skulle köpa chips och cola åt oss, två småpåsar var. Jag råkade dra till oss fyra småpåsar var tills Camilla stoppade hela händelseförloppet. Sedan gick vi vilse, på hotellet.

Lördagen spenderades med att GPSa oss till närmsta bolag. Fick sedan veta av en kompis som kom förbi att det inte alls var det närmsta bolaget, nej det närmsta fanns runt husknuten. Attans. Men en promenad fick vi, samt medicin till mig och skor till Camilla. Sen drog vi för att se paraden a'la pride.

Kvällen spenderades med att få i oss rosé och eftersom vännen hade bil körde han oss in till lite mer händelser. Sen dansade vi, ja oj så vi dansade. Skålade, vrålade (jag tappade min röst någonstans..) och dansade ännu mer. Sen gjorde våra fötter så fruktansvärt ont. Vi led, kved, grinade. Väl på hotellet somnade vi rätt omgående.

Söndagen regnade bort. Vi skiljdes vid 13.30-tiden och sedan satt jag och ugglade tills klockan blev 15.

Det var en fin, fin helg. Synd att den gick så fort bara.

Camilla sa även att hennes första intryck om mig på skolan var att jag var dryg. DRYG, jag? detta måste det redas mer i.

  

 

Kommentera inlägget här :