Första semesterdagen.

publicerat i Allmänt;
Andra semestern för sommaren 2011. Förvisso bara 1,5 vecka men oerhört efterlängtat, så det spelar ingen större roll om det handlar om dagar eller om veckor. Jag ska se till att vila upp mig och ladda batterierna.

Denna dagen har verkligen varit i ren semesteranda. Vaknade till fint väder, åt frukost i uterummet, la mig och sov till tolv. Därefter kröp jag ut på altanen och la mig i en solstol. Där låg jag till sena eftermiddagen, fick besök av vänner och hade det bra i solen. Kanske lite för bra, för jag har bränt mig lite. Eller ja, lite.. i jämförelse hur min vrist kände sig efter Sicilien är detta lite. Men nog hettas det på ben, armar, bröst, mage och ansikte. Imorgon blir det att sola baksida.. ifall det är fint väder ;)

Ja, imorgon ska jag dessutom dra iväg till "andra sidan". Jag ska till Stockholm för att umgås med Camilla en hel helg. Vi kommer att mötas upp på centralen och sedan ta oss till hotellet. Vi lär vara där kanske vid 22-tiden och vad som händer därefter får vi se :) det är pride och grejer. Passar väl oss alldeles utmärkt. Haha.

Ja, såhär intressant är det hos mig.



Faster med Ossian igår :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sketis:

Vad söt. Och ungen med för den delen. ;)

Kommentera inlägget här :